Like us for get Notifications

Tinggal Isteri Masing-Masing Buat Sementara, Foto 4 Beradik Bermalam Di Hospital Jaga Ibu Buat Netizen Sebak





Ibu merupakan insan paling penting dalam hidup kita.. Saat kita sakit, stress pasal kerja atau hilang harapan, ibu lah orang yang sentiasa menyokong dan menyayangi anak-anaknya. Walaupun anak-anak banyak karenah tetapi ibu tetap sabar dan mengatasi masalah dengan senyuman.

Seperti kisah yang dikongsikan oleh pengguna Facebook, Isma Jannah memuat naik foto dia bersama adik-beradiknya menjaga ibunya di hospital yang sedang sakit. Paling sweet sekali bila mereka semua bermalam di hospital untuk menemani ibu mereka. Alahaii.. Sejuk perut ibu mengandung..



Pakat adik-beradik bermalam jaga ibu tersayang



Foto diatas telah membuatkan orang ramai sedih dan terharu dengan pengorbanan mereka ni. Tinggalkan isteri masing-masing sebentar untuk menemani ‘cinta hati agung’ mereka. Semoga makcik cepat sembuh ye.. InsyaAllah..



Sumber: Facebook Azhar Ghazali & Isma Jannah
Tinggal Isteri Masing-Masing Buat Sementara, Foto 4 Beradik Bermalam Di Hospital Jaga Ibu Buat Netizen Sebak Tinggal Isteri Masing-Masing Buat Sementara, Foto 4 Beradik Bermalam Di Hospital Jaga Ibu Buat Netizen Sebak Reviewed by Tular Lagi on 7:52 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.