Like us for get Notifications

Aksi Kurang Sopan di ABPBH30 Dikecam,Komen Balas Datuk Seri Vida

aksi kurang sopan di abpbh30 dikecam ini komen datuk seri vida

Menerusi acara Anugerah Bintang Paling Popular Berita Harian 30 (ABPBH30) yang berlangsung baru-baru ini, gaya Datuk Seri Vida selaku penaja rasmi anugerah berprestij itu yang sedang meminum produk kesihatannya itu mendapat kecaman penonton.

Segelintir netizen menganggap perbuatan itu kurang sopan untuk dipertontonkan menerusi kaca televisyen secara langsung, apatah lagi dilakukan oleh seorang wanita.

Mereka tidak berada di tempat saya. Saya mengeluarkan jutaan ringgit untuk menaja anugerah itu dan saya perlu cuba sesuatu yang baharu untuk menjual produk saya. 

Sudah bermacam-macam cara dan kaedah saya lakukan untuk jual produk dan kali ini saya kena tampil dengan sesuatu di luar kotak maka itu adalah hasilnya.

Ternyata, kritikan tersebut tidak mematahkan semangat Datuk Seri Vida sentiasa memikirkan cara terbaik bagi mempromosikan produknya. Bagi kami, tiada apa yang membimbangkan tentang aksinya itu selaku penaja yang telah mengeluarkan sejumlah duit yang begitu besar.

-babab
Aksi Kurang Sopan di ABPBH30 Dikecam,Komen Balas Datuk Seri Vida Aksi Kurang Sopan di ABPBH30 Dikecam,Komen Balas Datuk Seri Vida Reviewed by Tular Lagi on 7:49 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.