Like us for get Notifications

Mimpi Arwah Merayu Ingin Keluar Dari Kubur , Kubur Ini Terpaksa Digali Semula..Yg Ditemukan Sangat Mengejutkan




Bulukumba, Indonesia: Satu keluarga di sini bertindak menggali semula kubur seorang ketua kampung yang baru meninggal dunia selepas sering bermimpi saudara mereka itu masih hidup.

Kira-kira 3,000 penduduk berkumpul di tanah perkuburan kampung Tanah Harapan di Rilau Ale pada Rabu lalu untuk melihat kubur itu digali semula.

Ketua kampung yang dikenali sebagai Umar itu dilaporkan meninggal dunia pada 13 Disember lalu akibat sakit.

Bagaimanapun, kuburnya digali semula selepas ahli keluarganya sering bermimpi lelaki itu masih hidup dan merayu dia segera dikeluarkan dari kubur.

Isteri Umar, Mira, 40, berkata, dia dan beberapa ahli keluarganya yang lain sering bermimpi suaminya masih hidup di dalam kubur.

Setelah jasad almarhum dinaikkan dari kuburan ternyata tidak sesuai dengan mimpi keluarganya,di lokasi tampak jenazah almarhum sudah berbau dan tidak hidup lagi,dari hasil kesepakatan keluarga almarhum akhirnya jasad dimasukkan kembali ke dalam kuburan seperti semula dan dilakukan doa bersama untuk almarhum. - Beritapantas92

Mimpi Arwah Merayu Ingin Keluar Dari Kubur , Kubur Ini Terpaksa Digali Semula..Yg Ditemukan Sangat Mengejutkan Mimpi Arwah Merayu Ingin Keluar Dari Kubur , Kubur Ini Terpaksa Digali Semula..Yg Ditemukan Sangat Mengejutkan Reviewed by Tular Lagi on 3:52 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.