Like us for get Notifications

Isteri serang & bogelkan 'kekasih' suaminya di Starbucks ,Kau Rasa ?


CHINA - Seorang isteri yang tidak dapat lagi mengawal kemarahannya bertindak menyerang wanita yang dipercayaia cuba merampas suaminya. 

Rakaman video yang tersebar di media sosial menunjukkan si isteri duduk di atas wanita itu bagi mengelakkannya melarikan diri. 

"Tengoklah perempuan ini, nak bermain cinta dengan suami orang. Mak kau mesti pelacur, kan? Sebab itu kau dilahirkan jadi pelacur jugak!" kata si isteri yang terus duduk di atas badan wanita berkenaan. 

Sementara itu, seorang kanak-kanak perempuan dipercayai anaknya, menangis meminta ibunya berhenti memukul wanita itu. 

Suaminya yang berbaju putih juga cuba menghalang isterinya, namun tidak berdaya kerana enggan mencederakan kedua-dua belah pihak. 

Si isteri enggan mengendahkan permintaan suaminya dan terus menyerang wanita itu dan dengan sengaja membogelkannya di dalam premis Starbucks itu yang dipenuhi orang ramai yang menyaksikan kejadian tersebut. 

"Apa hubungan yang saya ada dengan lelaki ini? Kami hanya sekadar kawan sahaja," kata wanita terbabit. 

Lelaki itu juga mengakui bahawa wanita itu hanya pekerjanya sahaja.


Difahamkan, kejadian itu berlaku pada Ogos 2016. Namun tersebar semula di media sosial baru-baru ini dengan dakwaan kononnya kejadian itu berlaku di sebuah pusat beli-belah di Singapura. - The Reporter
Isteri serang & bogelkan 'kekasih' suaminya di Starbucks ,Kau Rasa ? Isteri serang & bogelkan 'kekasih' suaminya di Starbucks ,Kau Rasa ? Reviewed by Tular Lagi on 7:06 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.